沒有討論餘地%$^&#%^*$*& 曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 16:45
使用道具 舉報
你地同我講掰掰` 所以我同返你地講掰掰=.=` 點知牙媽又話吾駛我接衫 'LEAH迷囝 發表於 3-4-2010 16:45
咩係!@#$!@#$ (?) 係吾係亂碼;p? 'LEAH迷囝 發表於 3-4-2010 16:46
可沒有甘快講掰掰;)` 吾係曹格首歌尼;) 'LEAH迷囝 發表於 3-4-2010 16:45
好聽(?)p_q 曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 16:46
0k喇v_v` 'LEAH迷囝 發表於 3-4-2010 16:47
什麼歌=]?! 淚之約﹏狼 發表於 3-4-2010 16:47
放上來聽下? 曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 16:48
有1晚係講曹格傳奇` 講佢扮無間道果套專輯` 果集有果首歌`我吾知名-_-` 但係首歌狂講byebye ... 'LEAH迷囝 發表於 3-4-2010 16:48
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 08:00 , Processed in 0.029539 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.