這麼快認輸?! 淚之約﹏狼 發表於 3-4-2010 19:03
使用道具 舉報
........ 錯就要認 雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 19:04
加多巨 呢到爆人粗口唔洗招fun alex3334 發表於 3-4-2010 19:05
有幾多人=] 淚之約﹏狼 發表於 3-4-2010 19:04
回復 雙層魚柳包 信唔信我斬開你9碌? *風之刃* 發表於 3-4-2010 19:05
因為佢要羸`死要面`吾輸得` 係到扮女王`但係又吾係醒果隻` 講打吾夠打`講串吾夠串` 但係死要羸`攞彩攞威 ... 'LEAH迷囝 發表於 3-4-2010 19:03
你才可惡 淚之約﹏狼 發表於 3-4-2010 19:05
對住你不能不認輸 曖在鬼瑪★ 發表於 3-4-2010 19:05
好似3個 雙層魚柳包 發表於 3-4-2010 19:06
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 18:32 , Processed in 0.049719 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.