風仔? Yondaimc 發表於 3-4-2010 21:15
使用道具 舉報
500字... = ='' 太多了吧... 其實我原本想作個100字以下... anthony0222 發表於 3-4-2010 21:16
又 有 獎 門 人 了 . H20_希古恩 發表於 3-4-2010 21:18
呀Y` 點解你成日刀唔認機 話左我有1150帖了 你右唔理我 ?_? alex3334 發表於 3-4-2010 21:18
你個簽名 大快人心 alex3334 發表於 3-4-2010 21:19
會太膚衍了吧!! Yondaimc 發表於 3-4-2010 21:18
我原本想作: 從前有個人, 有一日, 距死左, 之後距又復活, 所以就叫做復活節 ... anthony0222 發表於 3-4-2010 21:24
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 02:27 , Processed in 0.045026 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.