CSO那邊呢=3= anthony0222 發表於 23-10-2010 18:00
使用道具 舉報
CSO既人應該大部分去左HSO個邊吧... sohoipan2009 發表於 23-10-2010 18:02
我懷疑我有抑鬱症 可以點做? wong87 發表於 23-10-2010 20:04
只要無視就行XD 唔怕話你知.a_a 我有焦慮症的 情緒可以話系完全唔穩定 keroro417 發表於 23-10-2010 20:07
焦慮症我都好似有d wong87 發表於 23-10-2010 20:10
忠告: 不要覺得自己有xx症 只要保持樂觀 開朗就行 .................... 話雖如此....但我的情緒病 ... keroro417 發表於 23-10-2010 20:14
其實我己經好樂觀 至少我讀書唔夠人勁果陣,識得念我打機比佢勁 wong87 發表於 23-10-2010 20:33
呵呵..咁都得 keroro417 發表於 23-10-2010 20:55
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 23-6-2026 22:36 , Processed in 0.030542 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.