使用道具 舉報
我仲凍- - 岩岩沖埋涼 .小夜﹏ 發表於 29-10-2010 21:17
如果我係妃子就好啦。。。。。)有冇打錯呢 [[戀愛凱儀...* 發表於 29-10-2010 21:31
妃子 ????? 皇帝身邊一大堆個D?? 幼l稚 發表於 29-10-2010 21:48
嗯嗯。。。。 驚)岩岩有個好耐之前嘅同學打去我屋企 佢之前黑底 仲要比佢鬧過幾次 嚇傻 ... [[戀愛凱儀...* 發表於 29-10-2010 21:53
做個D有咩好= =? 幼l稚 發表於 29-10-2010 21:53
黑底?@@ roy624 發表於 29-10-2010 21:58
um.....um......做衰仔 [[戀愛凱儀...* 發表於 29-10-2010 22:01
兩樣野有咩關係= ="? roy624 發表於 29-10-2010 22:03
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 24-6-2026 16:58 , Processed in 0.020449 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.