玩fb吧.. .小夜﹏ 發表於 16-11-2010 23:29
使用道具 舉報
ba...原來你吹水吹到咁行嫁 [[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 23:44
你悶阿嘛.. .小夜﹏ 發表於 16-11-2010 23:44
關我事咩。。。。頭5都冇我 ==" [[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 23:45
講講下我都好悶... .小夜﹏ 發表於 16-11-2010 23:46
喉嚨好痛 [[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 23:47
有飲水? .小夜﹏ 發表於 16-11-2010 23:52
有呀。。。。。眼訓 [[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 23:56
吾早d訓?聽日番學..你 .小夜﹏ 發表於 16-11-2010 23:57
唔記得返幾點。。。。我真是一隻豬 [[戀愛凱儀...* 發表於 16-11-2010 23:59
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 01:14 , Processed in 0.116486 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.