使用道具 舉報
糟糕 0.0 limingyin 發表於 21-11-2010 10:06
你好快又多個章@@ 冷血ღ 發表於 21-11-2010 10:34
屈機啦你-.- billytsang 發表於 21-11-2010 10:36
-.- .. 你都係啵 時間章 limingyin 發表於 21-11-2010 10:47
你就拎元老章啦-3- 你仲有時間章都未拎添 limingyin 發表於 21-11-2010 10:48
有排,我1日最多掛到8~10個鐘(放假) 平時又要出去都冇咩時間掛 番得黎最多掛2~3個鐘~_~ ... billytsang 發表於 21-11-2010 10:53
我2,3個月前有14XX小時-- billytsang 發表於 21-11-2010 10:54
安 limingyin 發表於 21-11-2010 09:33
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 08:00 , Processed in 0.036202 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.