你睇錯了 我想講我2個都咁鍚 .小夜﹏ 發表於 26-11-2010 23:55
使用道具 舉報
我知呀...=3=" 我係鐘意反轉講呀.....超超超....../3\ [[戀愛凱儀...* 發表於 26-11-2010 23:59
超超超 .小夜﹏ 發表於 27-11-2010 00:03
我要你偏心呀................ [[戀愛凱儀...* 發表於 27-11-2010 00:04
偏心照顧你? .小夜﹏ 發表於 27-11-2010 00:05
不然你要偏心誰...嗚哇....... )淚奔 [[戀愛凱儀...* 發表於 27-11-2010 00:07
講錯野TIM 我會照顧你的呵. 答應你. .小夜﹏ 發表於 27-11-2010 00:08
你騙我的.............. )撞頭 [[戀愛凱儀...* 發表於 27-11-2010 00:09
不會 信我 發誓 .小夜﹏ 發表於 27-11-2010 00:10
沒手指的發什麼誓........ )逃 [[戀愛凱儀...* 發表於 27-11-2010 00:10
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 26-6-2026 22:57 , Processed in 0.065729 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.