你地好(累 小瀑﹏§ 發表於 27-11-2010 01:34
使用道具 舉報
而家教大家借代法 舉個例子 豉油瀑 請大家解釋 (Lap) 發表於 27-11-2010 01:36
w0w4千蚊 都唔少啦個陣 冷府魔鬼 發表於 27-11-2010 01:35
你冇我msn@@"? 冷府魔鬼 發表於 27-11-2010 01:33
番咩工? .小夜﹏ 發表於 27-11-2010 01:35
kaka 係^^ 蛤蟆都冇哂佢地乎 冷府魔鬼 發表於 27-11-2010 01:34
= .=''你想知咩? 小瀑﹏§ 發表於 27-11-2010 01:37
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 26-6-2026 01:28 , Processed in 0.033376 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.