食得ge .小夜﹏ 發表於 27-11-2010 01:46
使用道具 舉報
估唔到 之前星期三考數學 呀sir話可以拎筆記出黎睇住考 果日我無帶筆記-.- 今日派返出黎都可以全 ... 小瀑﹏§ 發表於 27-11-2010 01:46
你又唔玩=[ (Lap) 發表於 27-11-2010 01:46
難道係酒樓a_a 冷府魔鬼 發表於 27-11-2010 01:46
我玩阿媽個個 佢40lv.. .小夜﹏ 發表於 27-11-2010 01:47
等L生答案 .小夜﹏ 發表於 27-11-2010 01:48
嘩..都幾高啵0.0不過我玩左半年 ... (Lap) 發表於 27-11-2010 01:48
何以此問@@? ... 冷府魔鬼 發表於 27-11-2010 01:44
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 26-6-2026 00:16 , Processed in 0.085061 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.