間公司會唔會太有錢-.- tung1404 發表於 4-2-2011 20:13
使用道具 舉報
@@無法啦.. 小瀑﹏§ 發表於 4-2-2011 20:15
係大哂既話我條女就唔會嬲 tung1404 發表於 4-2-2011 20:15
你唔係寫信俾佢咩? .小夜﹏ 發表於 4-2-2011 20:18
唔好哂 叫佢送d比我算 kaka tung1404 發表於 4-2-2011 20:16
香港果個政府佔大多數的 小瀑﹏§ 發表於 4-2-2011 20:20
t^t 又唔見下政府送d錢比我 tung1404 發表於 4-2-2011 20:21
成日唔派糖=3= 小瀑﹏§ 發表於 4-2-2011 20:22
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 05:27 , Processed in 0.027105 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.