分期還, 我有打散工, 分12個月 牙翎 發表於 6-2-2011 00:50
使用道具 舉報
幾時買你? .小夜﹏ 發表於 6-2-2011 00:54
轉呢部 今個月 因為部手提人地借俾我 我果部俾人偷左 牙翎 發表於 6-2-2011 01:01
訓教去晚安各位 (揮手 keroro417 發表於 6-2-2011 01:02
htc !_! 學校俾人偷?! .小夜﹏ 發表於 6-2-2011 01:19
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 17:00 , Processed in 0.473784 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.