|
|
發表於 3-4-2010 16:54:17
|
顯示全部樓層
本帖最後由 澪。 於 3-4-2010 16:55 編輯
-_-岩岩睇完最後大魔王同angel beats
撇除d H-_-劇情都ok既我覺得囧......
CE +oil. ...
Janelle`:3 發表於 3-4-2010 16:12 
AB第1集就搞演唱會甘激- -
希望吾好爛尾~"~
-----------------------------------
ray大,CE加油
話說我身邊好多人會考..
牙哥,fdx1,fdx2,fdx3 (加埋你?)
全部都系男仔-,-(消音.....) |
|