使用道具 舉報
不過交易係gary睇 所以唔敢搞事 哈哈 滿天星 發表於 6-4-2011 21:33
成班人咁好戰既= = 星殺 發表於 6-4-2011 21:38
又講錯左個佢個名> Lsm1023 發表於 6-4-2011 21:38
你地咁樣講一句野就開戰咁誇張 好啦 Gay哥 滿天星 發表於 6-4-2011 21:41
係囉 D人好惡> Lsm1023 發表於 6-4-2011 21:42
聽說你是大房一份子喎 滿天星 發表於 6-4-2011 21:43
我打雜 gary先係大房 Lsm1023 發表於 6-4-2011 21:53
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 04:28 , Processed in 0.029401 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.