使用道具 舉報
回復 Hellkite 係囉,快d黎交易版啦,份野好易填,我填左幾分鐘咋=[ gary1434 發表於 24-4-2011 11:14
呢到都吹埋 你... 咩都食哂-.- gary.hiro 發表於 24-4-2011 11:14
回復 limingyin 話時話,我黎左係咪你陪我一齊做先@@ gary1434 發表於 24-4-2011 11:16
當然...要同商二d玩家交流下 滿天星 發表於 24-4-2011 11:15
商二呢個團d 人係nakuz好friendly gary.hiro 發表於 24-4-2011 11:17
回復 滿天星 咁你就要o係商2玩下先喇=[ gary1434 發表於 24-4-2011 11:16
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 29-6-2026 04:02 , Processed in 0.161242 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.