死天火@@ 14588563 發表於 21-11-2011 18:56
使用道具 舉報
吾係佢= = 我話改版.. Boring.KK 發表於 21-11-2011 18:57
@@ 我仲以為佢搶你生意 14588563 發表於 21-11-2011 19:01
朝女都冇得賺 唉 Boring.KK 發表於 23-11-2011 20:29
奸商絕路了 Ming.L 發表於 23-11-2011 20:48
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 09:01 , Processed in 0.106124 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.