邊有你咁勁提早畢業WOR Ming.L 發表於 26-11-2011 08:02
使用道具 舉報
你咋 我仲係學生黎架 知你俾人踢左出校啦 Hellkite 發表於 26-11-2011 08:10
扮無知 Ming.L 發表於 26-11-2011 08:13
you Hellkite 發表於 26-11-2011 08:15
是你唔是我 Ming.L 發表於 26-11-2011 08:32
我在學 Hellkite 發表於 26-11-2011 09:15
毒拎在學 Ming.L 發表於 26-11-2011 10:09
毒拎在業 Hellkite 發表於 26-11-2011 10:14
在業的才不是毒拎 Ming.L 發表於 26-11-2011 10:41
而你卻是 Hellkite 發表於 26-11-2011 10:41
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 06:54 , Processed in 0.025826 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.