btw好似f咁= = Hellkite 發表於 2-12-2011 20:57
使用道具 舉報
不懂 Boring.KK 發表於 2-12-2011 21:00
@@ 日日都度既你 Ming.L 發表於 2-12-2011 21:22
係個網絡唔穩定先搞 Hellkite 發表於 2-12-2011 21:23
7.7 Ming.L 發表於 2-12-2011 21:26
打左80分鐘火蜥先升完2300m.. Hellkite 發表於 2-12-2011 21:34
毒男 Ming.L 發表於 2-12-2011 21:38
開左個15日加埋升得4次咋 Hellkite 發表於 2-12-2011 21:40
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 26-6-2026 05:37 , Processed in 0.099168 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.