我窮 Hellkite 發表於 3-12-2011 11:54
使用道具 舉報
你唔窮 有錢人黎 自己四神都合195點咁浪費~~~ Ming.L 發表於 3-12-2011 11:56
你搵人借200龜俾我 Hellkite 發表於 3-12-2011 12:00
你叫肥夢封比你用 Ming.L 發表於 3-12-2011 12:02
佢會咩 210龜黎架wo好似 Hellkite 發表於 3-12-2011 12:03
哈哈 佢一定唔會 Ming.L 發表於 3-12-2011 12:06
我中左爛橙做問卷果100點 抽個膠袋玩下先 Ming.L 發表於 3-12-2011 11:54
乾塘 Hellkite 發表於 3-12-2011 11:53
你幫我問下有冇人肯借200龜啦 Hellkite 發表於 3-12-2011 12:08
中咩? 小肥專門店 發表於 3-12-2011 12:18
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 26-6-2026 00:38 , Processed in 0.023617 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.