咩料 一個二個封完將放acc Ming.L 發表於 6-12-2011 18:36
使用道具 舉報
我都唔G你封左我將.. 我琴日上去影相放AC.. 先見到你封左我-.- shing0531 發表於 6-12-2011 18:38
可惡.\/.你話要做我先谷 Ming.L 發表於 6-12-2011 18:39
係BO..小肥你問下有冇團友收我AC.. 我係交易區有POST..1600$連裝包左改資料GE BF AC ... shing0531 發表於 6-12-2011 18:42
@_@..唔係掛-.-.... shing0531 發表於 6-12-2011 18:40
唔幫^^ Ming.L 發表於 6-12-2011 18:46
唔係瓜係菜 Ming.L 發表於 6-12-2011 18:46
心淡...我心已傷.. shing0531 發表於 6-12-2011 18:49
唔中2呀..我要果..OK? shing0531 發表於 6-12-2011 18:49
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 03:03 , Processed in 0.041278 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.