=.="好的 88 Ming.L 發表於 6-12-2011 22:45
使用道具 舉報
XD...天呀..點解冇人ADD我話收架..@@ shing0531 發表於 6-12-2011 22:52
我近排都有上 滿天星 發表於 6-12-2011 22:48
我剩係要鬼紫龍同鬼光戒夠了 Ming.L 發表於 6-12-2011 23:46
......冇野講... shing0531 發表於 6-12-2011 23:49
快點上線給我 Ming.L 發表於 6-12-2011 23:53
2000$4對..^_^ shing0531 發表於 6-12-2011 23:59
有人想收朱雀acc 但係佢冇上樂古 *阿君* 你同佢慢慢傾 佢話等你上線 ... Ming.L 發表於 7-12-2011 00:29
團友黎?..佢幾點ON..?我今晚放工搵佢.. 你試下問佢拎MSN..THX..小肥..^_^ ... shing0531 發表於 7-12-2011 07:15
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 24-6-2026 18:58 , Processed in 0.060087 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.