HGC個客服電話同廢既冇分別 Ming.L 發表於 10-12-2011 21:12
使用道具 舉報
有線一樣 Hellkite 發表於 10-12-2011 21:15
SAD 我頭先打上去問佢 交月費D野 等左成個字先有人聽 Ming.L 發表於 10-12-2011 21:33
有線? Hellkite 發表於 10-12-2011 21:38
HGC Ming.L 發表於 10-12-2011 22:03
有線駁黎駁去要3個字 Hellkite 發表於 10-12-2011 22:09
我打去第二度 叫佢轉去客服 都要等勁耐 Ming.L 發表於 10-12-2011 22:12
轉台啦 Hellkite 發表於 10-12-2011 22:15
話說剛剛續左約= = Ming.L 發表於 10-12-2011 22:19
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 22-6-2026 22:26 , Processed in 0.041680 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.