打雷鳥真係難D搵到對象呀 ~_~ GOLF 發表於 30-11-2010 00:18
使用道具 舉報
囧 放假都冇野做 等佢開佐門自己去唱k先 星殺 發表於 30-11-2010 09:03
/.\........悶死人... eric20031070 發表於 30-11-2010 20:48
你冇功課做架咩? Lsm1023 發表於 30-11-2010 20:49
唔想做住=.= eric20031070 發表於 30-11-2010 20:50
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 22-6-2026 16:55 , Processed in 0.037484 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.