@_@我部冷氣機 唔知做乜 廢鬼左 好熱.. 殺手.銘 發表於 11/9/2009 09:14 PM
使用道具 舉報
@_@我部冷氣機 唔知做乜 廢鬼左 好熱.. 殺手.銘 發表於 2009-9-11 09:14 PM
1日無左冷氣 我一定會死囉-- 殺手.銘 發表於 11-9-2009 22:27
熱到訓唔到教囉--" 殺手.銘 發表於 2009-9-12 05:32 AM
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 06:08 , Processed in 0.033395 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.