招打\口/ 軒裕 發表於 7-8-2011 13:19
使用道具 舉報
再嘈我上全6減抗# 17 浪跡天涯002 發表於 7-8-2011 13:21
我全6命中同火攻,你點睇ha? 浪跡天涯002 發表於 7-8-2011 13:15
版主有玩新服嗎? Mr.Shui 發表於 7-8-2011 13:40
什麼......誰上全6.......... 榤奇 發表於 10-8-2011 14:15
天涯話上全6火攻同命中 唔知糸咪吹 軒裕 發表於 10-8-2011 14:22
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 23-6-2026 17:01 , Processed in 0.030401 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.