佢係問我可唔可以教佢玩一般,唔係問我可唔可以收佢,唔該睇清題目作答~ ... ben003 發表於 6-10-2010 18:41
使用道具 舉報
收埋班傻仔,同tick個團一樣,勁kai ab119627 發表於 9-10-2010 22:44
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 22:47 , Processed in 0.054072 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.