安卓機比ios易用先係架
使用道具 舉報
今曉有無波睇? qqvincentqqxin 發表於 14-8-2013 17:59
大把國際賽,睇緊日本對烏拉圭,今晚有德國對巴拉圭,無記直播
又要聽廢UP qqvincentqqxin 發表於 14-8-2013 19:42
元朗炒緊沙田4球
靜音便可以
港甲? qqvincentqqxin 發表於 14-8-2013 21:05
返工,唔睇得= = qqvincentqqxin 發表於 14-8-2013 21:34
sad
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 17:46 , Processed in 0.056699 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.