皇馬熱身就就好地地.. 聯賽搞咩. qqvincentqqxin 發表於 27-8-2013 12:01
使用道具 舉報
黑哨車食屎啦 手球唔認 蜜瓜荳奶 發表於 27-8-2013 13:00
你都識講熱身賽
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 01:35 , Processed in 0.040335 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.