使用道具 舉報
回復 我思故我在 下年連拿應該返巴塞了 一人力 發表於 6-9-2013 22:42
米奴列真係好過連拿好多
西班牙國家隊搵盧比C都好過連拿吧... 終於升做23LV會員= = qqvincentqqxin 發表於 7-9-2013 14:45
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 13:55 , Processed in 0.038191 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.