使用道具 舉報
睇阿仙奴場波,見到佢輸第1球,心酸,抱住希望 追到1:1,我興奮到跳起 輸到1:2,我''謝''哂 追到2比2,我叫到成條 ... kevin2117 發表於 29-10-2011 22:04
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 19:14 , Processed in 0.050983 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.