史雲斯1 : 1熱刺
史篤城2 : 2韋根
保頓1 : 1狼隊
阿仙奴1 : 0昆士柏流浪
車路士1 : 3阿士東維拉
曼聯2 : 3布力般流浪
今次又黎強隊一齊失分
玩左2000分 得阿記300分果場羸
其他輸哂
使用道具 舉報
新年快樂咁多位!!! 我思故我在 發表於 1-1-2012 01:31
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 09:36 , Processed in 0.304877 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.