搵到大張圖 RAUL07 發表於 19-1-2012 22:35
使用道具 舉報
大家對糖妹好似好有興趣wor 一人力 發表於 19-1-2012 22:45
死守既就一定無可能贏 同巴塞鬥攻仲好, 起碼有機會入波先 尤其係巴塞出賓度真係好危:funk ... RAUL07 發表於 19-1-2012 21:47
我唔係...我果d係學術研究 密特朗 發表於 19-1-2012 22:59
果d只係比d甜頭我地 古時d人砍頭前都有餐好野食喇 密特朗 發表於 19-1-2012 22:16
難 到 無 朋 友 .. 主 場 都 輸 .. 更 何 況 系 巴 塞 主 場 呢 H20_希古恩 發表於 19-1-2012 22:58
冇全身圖=.= 不過唔緊要 話說糖兄同糖妹係幾時識? 密特朗 發表於 19-1-2012 22:58
皇馬入果球賓度好似係俾人穿大細 victorclli 發表於 19-1-2012 23:02
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 19:16 , Processed in 0.110637 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.