又和so good m瓜哥randai 發表於 21-1-2012 22:37
使用道具 舉報
如果你係因為推post而俾人ban既話就sosad喇 (雖然我覺得就算唔用呢個原因,管理員都會求其搵個藉口b ... victorclli 發表於 21-1-2012 22:42
完場0-0 車仔又搞到我輸分 密特朗 發表於 21-1-2012 22:36
same here不過好彩車仔果場我只係買左2條友首球.. 利記果場同埋非國盃塞內加爾果場先係主菜:l ... victorclli 發表於 21-1-2012 22:44
波 亞 斯 既 車 無 油 ... H20_希古恩 發表於 21-1-2012 22:43
我買左廢托首球架 victorclli 發表於 21-1-2012 22:36
吾 會 因 為 推 Post 而 Ban 我 甘 嚴 重 瓜 H20_希古恩 發表於 21-1-2012 22:43
你買廢托首球=送分 密特朗 發表於 21-1-2012 22:49
非國盃有得玩?? 利記我睇好的 密特朗 發表於 21-1-2012 22:48
果道寫「一經發現會立即否決有關申請」既不過就算ban左60日後都可以再申請既.. ... victorclli 發表於 21-1-2012 22:51
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 20:25 , Processed in 0.446651 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.