次次國家打比都鬧交=.= m瓜哥randai 發表於 26-1-2012 16:57
使用道具 舉報
不要說了 kaiant1001 發表於 26-1-2012 17:14
比比真係越來越癲 RAUL07 發表於 26-1-2012 17:26
話說你係邊隊FANS?? 密特朗 發表於 26-1-2012 17:21
因為球迷太忠於自己愛隊 密特朗 發表於 26-1-2012 17:20
睇佢簽名似係利記fans RAUL07 發表於 26-1-2012 17:42
利記無牙刷so唔掂~ 利記無卡路爾更加唔掂 m瓜哥randai 發表於 26-1-2012 17:53
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 03:25 , Processed in 0.055449 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.