無功課 但係唔想對卷 m瓜哥randai 發表於 29-1-2012 18:29
使用道具 舉報
聽日番學 m瓜哥randai 發表於 29-1-2012 18:22
我 星 期 4 先 番 H20_希古恩 發表於 29-1-2012 18:47
咁多樂點怕咩姐 m瓜哥randai 發表於 29-1-2012 11:32
費sir:我地理應獲勝,旨因於控球及無球走位取得優勢 咁巴塞一定戰無不勝啦 ... kaiant1001 發表於 29-1-2012 11:14
後日先返學 Boring.KK 發表於 29-1-2012 22:18
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 10:05 , Processed in 0.057135 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.