過關+讓球由victorclli負責.. 只係計主客和果D就OK.. H20_希古恩 發表於 5/2/2012 00:01
使用道具 舉報
咩科,英文? kaiant1001 發表於 4-2-2012 23:59
但係都易過AL喇 AL果D溫書溫到好辛苦都唔一定入到U 拔尖的基本要求係CE 30分(姐係最少6A OR以上) 同埋中 ... 密特朗 發表於 4-2-2012 23:49
中英攞C我應該冇問題..30分就可以有d難度,不過都唔係冇機會既... victorclli 發表於 5-2-2012 00:06
唔好講得咁易 到考果時你就知 密特朗 發表於 5-2-2012 00:10
中英攞C我應該冇問題..30分就可以有d難度,不過都唔係冇機會既... victorclli 發表於 5/2/2012 00:06
英文拎c應該唔難 我form2已經做緊以前CE易d果份paper kaiant1001 發表於 5-2-2012 00:14
我語文不嬲唔太差...以前初中果陣中英文係拉分科目反而係d閒科先考得差(geog死記野果d) ... victorclli 發表於 5/2/2012 00:17
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 12:25 , Processed in 0.054765 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.