佢上次打MU果陣俾華西+拉菲爾搞到唔敢後上助攻...成場波縮喺自己半場道 ... victorclli 發表於 26-2-2012 18:13
使用道具 舉報
個次好似係休息唔夠, 睇上去冇咩力 RAUL07 發表於 26-2-2012 18:32
回復 Boring.KK 又吾係有話咩性感... 緋櫻緋雨 發表於 26-2-2012 18:25
其實大部分都係傾足球 victorclli 發表於 26-2-2012 17:34
你地睇打比定係曼聯?? 緋櫻緋雨 發表於 26-2-2012 21:31
足球傾邊一類@@?英超?西甲?意甲? ~tcc~ 發表於 26-2-2012 21:07
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 20:51 , Processed in 0.068296 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.