好過我 聽日又要sba... Boring.KK 發表於 1-3-2012 15:57
使用道具 舉報
我下星期4都要中文sba..最憎文言文 victorclli 發表於 1-3-2012 19:51
回復 Boring.KK 你咪大過我@@ 我都係中四@@ 緋櫻緋雨 發表於 1-3-2012 17:30
你中四就好 好青春 Boring.KK 發表於 1-3-2012 20:01
無架咋... 緋櫻緋雨 發表於 1-3-2012 20:23
回復 Boring.KK 做咩... 緋櫻緋雨 發表於 1-3-2012 20:31
中文sba要文言文咩- - 我整file- - Boring.KK 發表於 1-3-2012 20:01
回復 victorclli 我有老師提過下... 緋櫻緋雨 發表於 1-3-2012 20:22
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 22:02 , Processed in 0.195108 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.