查看全部評分
使用道具 舉報
今埔真係"MU都吃屎, city 都食屎" 一人力 發表於 9-3-2012 11:57
吹水帖唔洗捉得咁緊掛... 一人力 發表於 10-3-2012 12:14
捉咩;? 緋櫻緋雨 發表於 10-3-2012 12:40
回復 一人力 邊到樓上...? 緋櫻緋雨 發表於 10-3-2012 13:40
我寫 "今埔真係"MU都吃_, city 都食_ " 比人扣5分 明明只係code 歌詞姐 ... 一人力 發表於 10-3-2012 18:17
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 29-6-2026 01:00 , Processed in 0.063252 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.