使用道具 舉報
你部機都好屎下-.-.. 新買部手提電腦玩CSO都6~70FPS=.= AVA就3~40左右 s15ooooo 發表於 4-4-2011 16:46
唔好再提我部機 bus911 發表於 4-4-2011 22:12
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 14:48 , Processed in 0.040269 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.