|
|
樓主 |
發表於 29-4-2011 20:36:27
|
顯示全部樓層
本帖最後由 fightdog_phylaw 於 29-4-2011 20:39 編輯
睇到依個post我就火都黎埋!!!!
第一,你話唔順眼就可以踢人, 我地依度大部份都唔順你眼, 咁係唔係可以踢你呀 ...
orzjohnorz 發表於 29-4-2011 20:23 
1.係 你可以
2.你係咪要挑,唔係唔好係到嘈 人地挑我,唔係我挑人 點解要我跟佢地規距 我話咩都禁又唔得?點解禁水路. 不如禁外面.禁橋.禁反恐重新地.唔好
3.我好自量 我係個勁人
4.冇錯我真係好勁 好有用 |
|