回復 AnonymousKiller 死傻囝-.-1P1場,甘D c要等d人開槍先殺,佢行過黎就甘刀,冇開過槍,直接殺 ... AlonEsTaR 發表於 18-9-2011 19:10
使用道具 舉報
你地副團GiKMaTerl咆喳lx 已走團 AlonEsTaR 發表於 23-9-2011 19:04
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 18:37 , Processed in 0.035869 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.