|
|
發表於 21-8-2011 18:01:42
|
顯示全部樓層
你買xfx 6870 la,人地同560ti 1樣勁,千3炸,
550ti, 5得la
情風 發表於 21-8-2011 17:36 
xfx??老老實實,我自己冇用過,但聽講售後好差(當然比唔上你頭像個牌子,電視機頂落地底座斷左只會狂拖,拖到過保,55吋電視咁就玩完)
另外,佢點同560TI比-.-?你想講560咋話=.=?
如果係既話我緊係要560算啦..
打機的話,隻GAME有優化的話,N卡好好多,但冇優化,A卡就快DD
但當然,我記得效能係6870較高,560較低,但原因講左..隻GAME有優化的話就GTX560較好了
PS.560TI係同6950比先岩 |
|