|
|
發表於 30-8-2011 10:45:19
|
顯示全部樓層
本帖最後由 s15ooooo 於 30-8-2011 10:52 編輯
回復 s15ooooo
下載左個DRIVER都用唔到=.=
ava007 發表於 30-8-2011 10:07 
http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx
↑ATI DL DRIVER個網,我驚搞錯32/64BITS果D..都係交比你自己簡好D=.=...↑
你要簡岩32定64BITS,唔係既話應該唔岩用/裝唔到..
第1個簡DESKTOP XXXXX果個
第2個要睇你咩顯卡,HDXXXX的話就簡RADEON HD SXXXXX果個
第3,如果係HDXXXX的話就簡返你既型號
4.簡你係咩WINDOWS ,例如我的話就簡WINDOWS7 64BITS,你就唔清楚LU= = |
|