|
|
發表於 2-9-2011 18:26:43
|
顯示全部樓層
本帖最後由 s15ooooo 於 2-9-2011 18:28 編輯
=_____=星龍哥指我嗎...?
話說你上網DL個XP落黎燒落隻碟用老翻咪得0,0
記得搵返個萬用KEY先重灌0,0
話說..重灌一向都係你有碟(正版老翻都OK)
之後放隻碟入機,重新開機時BOOT FORM CD那句...
佢會話PRESS ANY KEY,姐係求奇禁個制
入左去之後照住簡返就得0 0
話說人地唔講我唔記得..
要玩BF3的話千奇唔好裝XP,聽講話係唔支援的~ |
|