本帖最後由 牙乂達 於 18-9-2011 21:33 編輯
真心講句=]
我睇左一半....
你個d行為真係博_
你係到拎a level黎做例子
話佢會唔會同評核員講
我就已經諗:你好似當正你自己仲勁過評核員=]
而且,無知不是一種罪(如果無知是罪,那全世界都是罪人,包括你,我總不相信,總沒有人在某一方面是無知,而且你嬰兒時期亦是無知的人)
佢用通假字形式睇白話文佢無錯(個人的獨特觀點會有錯的嗎....?現在又不是答問題...只是對某字的意思看法)
不過呢d都係數下你個陣既錯....
重點都係....
知錯能改係好事(自問我以前都成日撩起人把火=]) |