如果今日17000帖子就嬴緊聽日 夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:12
使用道具 舉報
差40帖就7成 夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:39
唔好咁快啦-.- ShiNG_SeR 發表於 3-2-2012 10:40 PM
頂住啊!> ~tcc~ 發表於 3-2-2012 22:13
我英文次次都係得7成- - 夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:40
因為沒人持久力強 ~tcc~ 發表於 3-2-2012 10:40 PM
對吧 夢儿LOLz 發表於 3-2-2012 22:39
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 23-6-2026 22:36 , Processed in 0.055181 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.