呢家無限上網都無埋 睇黎呢個市場會大 小湊 發表於 4-2-2012 11:16
使用道具 舉報
車程又遠 車費又貴 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:17
沒試過一次? 小湊 發表於 4-2-2012 11:17
給人用的就應該 做好點 小湊 發表於 4-2-2012 11:17
係 6c03 發表於 4-2-2012 11:17
個網有咩用-.- ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:19
免費係咁 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:18
一次也沒試 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 11:18
smartone冇姐 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 11:18
我番學 車費9蚊 有時趕時間就12蚊 來回最多都係用 75分鐘 godoslaw 發表於 4-2-2012 11:18
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 25-6-2026 11:47 , Processed in 0.022426 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.