係一個唔錯既選擇 godoslaw 發表於 4-2-2012 15:20
使用道具 舉報
karl自己請辭的,我只係提醒所以沒洗扣 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:57
真係幾貴嫁== godoslaw 發表於 4-2-2012 15:21
年年如是 所以冇咁感覺 你呢? 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:21
對!申請左 支持我吧 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:21
點解請辭? 做左咁耐.. zenith710 發表於 4-2-2012 15:22
看來AKB不是一個組合咁簡單 小湊 發表於 4-2-2012 15:21
本身想揀電腦 但好似唔係咁易搵工(周街都係果D IT人)-,- ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:57
沒親人在大陸? 小湊 發表於 4-2-2012 15:22
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 00:02 , Processed in 0.295512 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.