問題都係中文呀== d格式都係用中文講-0- godoslaw 發表於 4-2-2012 15:47
使用道具 舉報
正確是不能認同更多 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:48
我朋友很多 過萬 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:49
有什麼分別? 小湊 發表於 4-2-2012 15:49
hd是什麼? ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:54
HIGH D......ma(唔識串) 高級文憑 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 15:50
哦 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:47
回復 ~tcc~ 可能升大學@@ ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 15:50
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 27-6-2026 03:33 , Processed in 0.042171 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.